Friday, March 12, 2010

Dalam Yesus 在耶稣里得刚强

Dalam Yesus, a nice and encouraging song...... 
 Kekuatan di hidupku
Ku dapat dalam Yesus
Dia tak pernah tinggalkanku
Setia menopangku
Berseru, berharap dalam Yesus

Ajaib Kau Tuhan
Penuh kuasa
Sanggup pulihkan keadaanku
Dalam tanganMu
S'luruh hidupku
Tak akan goyah selamanya

这是我的牧师翻译的……

在耶稣里我得刚强
他是我生命力量
从不离开我的身旁
扶持我一路相伴
我呼求  主耶稣  我的盼望

行奇事的神  伟大又全能
乐意医治我  每一种情形
在你恩手中  将一生交托
绝不会动摇      直到永久

No comments:

Post a Comment